Velkommen

Her vil jeg blogger om min store hobby, nemlig kager!!

lørdag den 3. august 2013

Bryllupskage til Louise & Ole 03.08.2013

Vores rigtige gode vennerpar skulle giftes, og jeg havde fået æren af at lave kagen dertil.

Min dejlige veninde, var med i al planlægningen, alt fra design, smage, drums ja alt!

Den er lavet efter hendes ønsker. Blomsterne var også dem hun havde i sin brudebuket, og farvetemaet var rød og guld.

Kagen bestod af: Chokolade-lagkagebunde med et lag hyldeblomstmousse, et lag champagnemousse og imellem hvert lagt var der friske danske jordbær (tror endda det var sæsonens sidste). Kagen var smurt op med PSC og overtrukket med hvid overtræksmarcipan . Pynten er lavet i gumpaste, og lidt af det i fondant.

Det var et rent helvede at lave kagen, da temperaturen dagen op til brylluppet var over 30 grader, så måtte arbejde hurtigt, men alligevel svedte kagen :( Dog syntes jeg at resultatet blev godt, og det gjorde brudeparret da heldigvis også :)

Billeder har jeg desværre ikke mange af, da jeg simpelhent ikke turde have den til at stå ude et sek. for længe, så der blev bare lige snuppet et par med mobilen, men håber jeg kan låne et par stykker af brudeparret når de får deres billeder.

Men her er kagen:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar