Velkommen

Her vil jeg blogger om min store hobby, nemlig kager!!

torsdag den 17. januar 2013

Sommerfugle Cupcakes

Efter jeg her den anden dag, sad og kiggede i mine gemmer, på min "gamle" cupcakes, kom jeg helt i humør til at lave nogle nye. Og da jeg netop havde fået nogle nye udstikkere hjem, var det jo en god mulighed til at få prøvet dem af, så det legede jeg lidt med i går aftes.

I dag, bagte jeg så nogle chokolade muffins, lavede en smørcreme (som desværre blev lidt for "blød"), og dustede mine sommerfugle, og i kan se resultatet her:





Jeg havde lidt smørcreme tilovers, og en ekstra muffin, så ville lige prøve et anderledes design, men det gik vist lige lidt for hurtigt, så resultatet blev også derefter, men derfor skal i da havde lov at se den alligevel (den er altså lavendel farvet, billedet snyder lidt)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar