Velkommen

Her vil jeg blogger om min store hobby, nemlig kager!!

tirsdag den 4. september 2012

Dåbskage til lille Mikkel

Lille Mikkel skulle døbes i søndags, og jeg havde fået æren af at lave hans dåbskage.

Men da jeg først fik det af vide en lille uge før, havde jeg ikke alverdens tid til at lave pynt, og oven i det var weekendens pogram allerede fyldt godt ud, men en kage blev det da til alligevel, og Mikkel's forældre var rigtig godt tilfresse.

Alt, undtagen sommerfulglen, er spiseligt. Skoene og sløjfen er lavet af fondant med lidt tylose i, og selvom det kan være svært at se på billederne, er kagens sider altså quiltet.

Kagen indeholdt: Lette chokobunde lagt sammen med chokolademousse med hakket chokolade og en frisk hindbærmousse, smurt om med vanilie 1:1 smørcreme og overtrukket med SatinIce fondant.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar